Jasmin Niemi

Blindhund och eller käpp nästa?

Kategori: Allmänt

Vad det var jag funderade på inatt va hur jag skulle reagera om jag blev blind. Igår va jag hos optikern och skulle kolla synen eftersom jag ser extremt dåligt i glasögonen och i linserna. Hon såg fundersam när hon gjorde testerna och sa " jag får skicka en remiss till Sahlgrenska för dina kärl växer fast i hornhinnan, och hur mycket styrka jag än lägger på så ser du ändå inte bättre." jaha, kärlen växer fast i hornhinnan och tänkte att hon skulle berätta vad det innebär. Men nix tack och adjö. Förvånad och halvt chockad över beskedet så frågade inte jag vad det innebär. Nu går jag och funderar på om jag kommer tappa ögonen eller kanske "bara" synen. Hellre bara synen för jag gillar mina ögon, färgen på dom iaf. Nu ska jag sova och sen ska jag berätta en annan sak.

Kommentarer

  • Dea säger:

    Nä men usch va hemskt, hoppas på de bästa iaf ;) och hoppas även att vi ses snart puss å kram

    2011-11-24 | 11:11:53

Kommentera inlägget här: